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Another error in editor

 
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All Forums >> [New Releases from Matrix Games] >> Advanced Tactics Series >> Advanced Tactics Support >> Another error in editor Page: [1]
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Another error in editor - 8/29/2011 2:22:42 PM   
nicodede62


Posts: 189
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From: France
Status: online
Hello all,

I have another error with the editor.

I create a landscape or only one type of building can be built.
This building can increase a resource per turn.
If he is alone in the list of "lt", the building is functional, but if I add new buildings in lt, I get this error while trying to put the building on the map.

quote:

Consultez la fin de ce message pour plus de détails sur l'appel du débogage
juste-à-temps (JIT) à la place de cette boîte de dialogue.

************** Texte de l'exception **************
System.IndexOutOfRangeException: L'index se trouve en dehors des limites du tableau.
à WindowsApplication1.BuildWindowClass.dostuff()
à WindowsApplication1.BuildWindowClass..ctor(GameClass& tGame, Bitmap screenbitmap, Int32 sx, Int32 sy)
à WindowsApplication1.PlayScreenClass.HandleMouseClick(Int32 x, Int32 y, Int32 b)
à WindowsApplication1.Form1.Form1_Mousedown(Object sender, MouseEventArgs e)
à System.Windows.Forms.Control.OnMouseDown(MouseEventArgs e)
à System.Windows.Forms.Control.WmMouseDown(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
à System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
à WindowsApplication1.ImmoveableForm.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Assemblys chargés **************
mscorlib
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
WindowsApplication1
Version de l'assembly : 1.0.4237.20726
Version Win32 : 1.0.4237.20726
CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/AdvancedTacticsGold.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3620 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
Version de l'assembly : 8.0.0.0
Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
ICSharpCode.SharpZipLib
Version de l'assembly : 0.84.0.0
Version Win32 : 0.84.0.0
CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/ICSharpCode.SharpZipLib.DLL
----------------------------------------
mscorlib.resources
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
irrKlang.NET
Version de l'assembly : 1.3.0.0
Version Win32 : 1, 1, 0, 0
CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/irrKlang.NET.DLL
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_fr_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Débogage JIT **************
Pour activer le débogage juste-à-temps (JIT), le fichier de configuration pour cette
application ou cet ordinateur (machine.config) doit avoir la valeur
jitDebugging définie dans la section system.windows.forms.
L'application doit également être compilée avec le débogage
activé.

Par exemple :

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Lorsque le débogage juste-à-temps est activé, les exceptions non gérées
seront envoyées au débogueur JIT inscrit sur l'ordinateur
plutôt que d'être gérées par cette boîte de dialogue.


I really don't know if I made a mistake or if it comes from the editor.
I put the scenarios with errors.

"warhammer40000.at2 is the base masterfile allowing me to work.
"without error.at2" is a scenario created with the masterfile, with only the building in question.






"error.at2" is the same scenario created with the masterfile, with the rest of the buildings that I want implemented.



http://www.sendspace.com/file/97cnir ( click at: Click here to start download from sendspace )

Can someone help me ?
I would really like to finish this masterfile, but I'm stuck with this problem .



< Message edited by nicodede62 -- 8/29/2011 2:32:59 PM >


_____________________________

- Pour l'Empereur -
Post #: 1
RE: Another error in editor - 8/29/2011 7:25:27 PM   
Vic


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Joined: 5/17/2004
Status: offline
i found a bug.

thanks for reporting.

will be fixed in v2.09.

in the meantime the workaround is to create at least as many itemtypes as you have locationtypes to avoid this error.

sorry for the problem.

send me an email to vic@xs4all.nl if you want to get a quick-fix download especially for you.

best regards,
Vic


_____________________________

Victor Reijkersz Designs
www.vrdesigns.nl

(in reply to nicodede62)
Post #: 2
RE: Another error in editor - 8/29/2011 9:45:43 PM   
Josh

 

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Joined: 5/9/2000
From: Leeuwarden, Netherlands
Status: offline
I hope you can finish the masterfile, because Warhammer is  so much fun to play.

(in reply to Vic)
Post #: 3
RE: Another error in editor - 8/29/2011 9:50:18 PM   
nicodede62


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Joined: 1/4/2008
From: France
Status: online
Hi Vic,

I sent you a mail,
Regards.

_____________________________

- Pour l'Empereur -

(in reply to Vic)
Post #: 4
RE: Another error in editor - 9/10/2011 10:19:14 AM   
nicodede62


Posts: 189
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From: France
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A new error with editor.

quote:

Consultez la fin de ce message pour plus de détails sur l'appel du débogage
juste-à-temps (JIT) à la place de cette boîte de dialogue.

************** Texte de l'exception **************
System.IndexOutOfRangeException: L'index se trouve en dehors des limites du tableau.
  à WindowsApplication1.RegimeWindowClass.maketabsheetnr3()
  à WindowsApplication1.RegimeWindowClass.maketabsheet()
  à WindowsApplication1.RegimeWindowClass.HandleMouseClick(Int32 x, Int32 y, Int32 b)
  à WindowsApplication1.MainEditScreenClass.HandleMouseClick(Int32 x, Int32 y, Int32 b)
  à WindowsApplication1.Form1.Form1_Mousedown(Object sender, MouseEventArgs e)
  à System.Windows.Forms.Control.OnMouseDown(MouseEventArgs e)
  à System.Windows.Forms.Control.WmMouseDown(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
  à System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
  à WindowsApplication1.ImmoveableForm.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
  à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Assemblys chargés **************
mscorlib
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
WindowsApplication1
   Version de l'assembly : 1.0.4259.19175
   Version Win32 : 1.0.4259.19175
   CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/AdvancedTacticsGold.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3620 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
   Version de l'assembly : 8.0.0.0
   Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System.Configuration
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3082 (QFE.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
ICSharpCode.SharpZipLib
   Version de l'assembly : 0.84.0.0
   Version Win32 : 0.84.0.0
   CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/ICSharpCode.SharpZipLib.DLL
----------------------------------------
mscorlib.resources
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
irrKlang.NET
   Version de l'assembly : 1.3.0.0
   Version Win32 : 1, 1, 0, 0
   CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/irrKlang.NET.DLL
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic.resources
   Version de l'assembly : 8.0.0.0
   Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic.resources/8.0.0.0_fr_b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.resources.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_fr_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Débogage JIT **************
Pour activer le débogage juste-à-temps (JIT), le fichier de configuration pour cette
application ou cet ordinateur (machine.config) doit avoir la valeur
jitDebugging définie dans la section system.windows.forms.
L'application doit également être compilée avec le débogage
activé.

Par exemple :

<configuration>
   <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Lorsque le débogage juste-à-temps est activé, les exceptions non gérées
seront envoyées au débogueur JIT inscrit sur l'ordinateur
plutôt que d'être gérées par cette boîte de dialogue.


This error happens when I have a dozen of research for two different races.
When I click on "Regime" and "Researchfields", the game crashes.

If I delete my research, I have no error.






< Message edited by nicodede62 -- 9/10/2011 3:37:16 PM >


_____________________________

- Pour l'Empereur -

(in reply to nicodede62)
Post #: 5
RE: Another error in editor - 9/10/2011 4:43:25 PM   
nicodede62


Posts: 189
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From: France
Status: online
Ok, I found where does the error.
In fact, when I remove my texts. No more crash.

But if I add this type of text, I get an error by clicking on this research:

- Upgrades the Stronghold to a Monastery.
New building available:
- Machine Cult I

Upgrade available:
- Chapel-Barracks II
- Monastery (Better structure)




quote:

Consultez la fin de ce message pour plus de détails sur l'appel du débogage
juste-à-temps (JIT) à la place de cette boîte de dialogue.

************** Texte de l'exception **************
System.ArgumentException: L'argument 'Length' doit être supérieur ou égal à zéro.
  à Microsoft.VisualBasic.Strings.Left(String str, Int32 Length)
  à WindowsApplication1.TextAreaClass.Paint()
  à WindowsApplication1.WindowClass.Paint()
  à WindowsApplication1.ScreenClass.Paint()
  à WindowsApplication1.Form1.PaintScreeny(Rectangle rect)
  à WindowsApplication1.Form1.PaintScreeny()
  à WindowsApplication1.Form1.Form1_Mousedown(Object sender, MouseEventArgs e)
  à System.Windows.Forms.Control.OnMouseDown(MouseEventArgs e)
  à System.Windows.Forms.Control.WmMouseDown(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
  à System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
  à WindowsApplication1.ImmoveableForm.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
  à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
  à System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Assemblys chargés **************
mscorlib
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
WindowsApplication1
   Version de l'assembly : 1.0.4259.19175
   Version Win32 : 1.0.4259.19175
   CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/AdvancedTacticsGold.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3620 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
   Version de l'assembly : 8.0.0.0
   Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System.Configuration
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3082 (QFE.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
ICSharpCode.SharpZipLib
   Version de l'assembly : 0.84.0.0
   Version Win32 : 0.84.0.0
   CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/ICSharpCode.SharpZipLib.DLL
----------------------------------------
mscorlib.resources
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
   CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
irrKlang.NET
   Version de l'assembly : 1.3.0.0
   Version Win32 : 1, 1, 0, 0
   CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/irrKlang.NET.DLL
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic.resources
   Version de l'assembly : 8.0.0.0
   Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic.resources/8.0.0.0_fr_b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.resources.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
   Version de l'assembly : 2.0.0.0
   Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
   CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_fr_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Débogage JIT **************
Pour activer le débogage juste-à-temps (JIT), le fichier de configuration pour cette
application ou cet ordinateur (machine.config) doit avoir la valeur
jitDebugging définie dans la section system.windows.forms.
L'application doit également être compilée avec le débogage
activé.

Par exemple :

<configuration>
   <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Lorsque le débogage juste-à-temps est activé, les exceptions non gérées
seront envoyées au débogueur JIT inscrit sur l'ordinateur
plutôt que d'être gérées par cette boîte de dialogue.


I do not know if it's the same mistake that my post above. Sorry




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- Pour l'Empereur -

(in reply to nicodede62)
Post #: 6
RE: Another error in editor - 9/13/2011 11:10:09 AM   
Vic


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Status: offline
Hi Nicode,

Could you send me a savefile or ATZIP to vic@xs4all.nl again?

I will get you another hotfix if i can repeat the bug.

Thanks for reporting!

best regards,
Vic




_____________________________

Victor Reijkersz Designs
www.vrdesigns.nl

(in reply to nicodede62)
Post #: 7
RE: Another error in editor - 12/6/2011 2:04:03 PM   
nicodede62


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From: France
Status: online
Hello,
I go up the subject, I found another bug. I first got this error on my mod, but same mistake with the generic.at2.
When a unit has the ability to destroy buildings "blow bridge". This normally costs 50 ap, but once at 0 ap, the unit can always performed this command to infinity.



When the building is destroyed, the game crashes with this error:



quote:

Consultez la fin de ce message pour plus de détails sur l'appel du débogage
juste-à-temps (JIT) à la place de cette boîte de dialogue.

************** Texte de l'exception **************
System.IndexOutOfRangeException: L'index se trouve en dehors des limites du tableau.
à WindowsApplication1.ProcessingClass.BlowLocation(Int32 unr, Int32 x, Int32 y, Int32 map)
à WindowsApplication1.OrderWindowClass.HandleMouseClick(Int32 x, Int32 y, Int32 b)
à WindowsApplication1.PlayScreenClass.HandleMouseClick(Int32 x, Int32 y, Int32 b)
à WindowsApplication1.Form1.Form1_Mousedown(Object sender, MouseEventArgs e)
à System.Windows.Forms.Control.OnMouseDown(MouseEventArgs e)
à System.Windows.Forms.Control.WmMouseDown(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
à System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
à WindowsApplication1.ImmoveableForm.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
à System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
à System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Assemblys chargés **************
mscorlib
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3625 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
WindowsApplication1
Version de l'assembly : 1.0.4350.21294
Version Win32 : 1.0.4350.21294
CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/AdvancedTacticsGold.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3623 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3624 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
Version de l'assembly : 8.0.0.0
Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System.Configuration
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3082 (QFE.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic.resources
Version de l'assembly : 8.0.0.0
Version Win32 : 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic.resources/8.0.0.0_fr_b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.resources.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3625 (GDR.050727-3600)
CodeBase : file:///c:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
ICSharpCode.SharpZipLib
Version de l'assembly : 0.84.0.0
Version Win32 : 0.84.0.0
CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/ICSharpCode.SharpZipLib.DLL
----------------------------------------
irrKlang.NET
Version de l'assembly : 1.3.0.0
Version Win32 : 1, 1, 0, 0
CodeBase : file:///C:/Matrix%20Games/Advanced%20Tactics%20Gold/irrKlang.NET.DLL
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
Version de l'assembly : 2.0.0.0
Version Win32 : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_fr_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------

************** Débogage JIT **************
Pour activer le débogage juste-à-temps (JIT), le fichier de configuration pour cette
application ou cet ordinateur (machine.config) doit avoir la valeur
jitDebugging définie dans la section system.windows.forms.
L'application doit également être compilée avec le débogage
activé.

Par exemple :

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Lorsque le débogage juste-à-temps est activé, les exceptions non gérées
seront envoyées au débogueur JIT inscrit sur l'ordinateur
plutôt que d'être gérées par cette boîte de dialogue.


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(in reply to Vic)
Post #: 8
RE: Another error in editor - 12/12/2011 8:43:21 PM   
nicodede62


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From: France
Status: online
Hello,

It's not a bug ?



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(in reply to nicodede62)
Post #: 9
RE: Another error in editor - 12/13/2011 8:55:46 AM   
Vic


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Joined: 5/17/2004
Status: offline

quote:

ORIGINAL: nicodede62

Hello,

It's not a bug ?




it is nicodede! it is a GUI refresh error so the button stays available, it shouldnt have. workaround is to click on the hex again.

thanks once more :)

i will try to get the fix in for this with the release of v2.10.

best,
Vic


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Victor Reijkersz Designs
www.vrdesigns.nl

(in reply to nicodede62)
Post #: 10
RE: Another error in editor - 12/14/2011 9:50:43 PM   
nicodede62


Posts: 189
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From: France
Status: online
Ok, thank you .


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(in reply to Vic)
Post #: 11
RE: Another error in editor - 2/18/2012 12:57:59 PM   
nicodede62


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Joined: 1/4/2008
From: France
Status: online
Hello,

I have another problem with the editor and my mod.
If I create a unit in "item types" and that I reserve for only one race. This unit is not available when I take an opposing city.

I do not know why because I authorized (in "people" > production mod ) all races to produce completely when a city is captured.

I can only produce supply and pp that are in "itemtype group 0", if I put a unit in this category, I could produce it by taking an opposing city.
An example image will be more meaningful:



A squad of Terminator enters in a spawn point of chaos: the unit can be built, no problem



The squad of cultists resumed the spawn point and can re-build its units, they are without access to units of space marines. situation normal



I pass this unit "captain" in "itemtype group 2"



When the Terminators take the field again, impossible to see the unit.





WHY ????
Why it works when it is in group 0 and no longer appears when I move it in group 2, then I did not change anything else ?





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(in reply to nicodede62)
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